به گزارش روابط عمومی پتروشیمی گلستان، رمضانعلی سنگدوینی به همراه هیأتی صبح روز پنج شنبه مورخ 1403/01/30 از پتروشیمی گلستان بازدید کرد.

جناب آقای رمضانعلی سنگدوینی نماینده محترم مردم گلستان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی و هیأت همراه در بازدید از سایت پتروشیمی گلستان از تلاش و زحمات ارزشمند و شبانه روزی مدیر عامل محترم جناب آقای یزدانی و همکاران ایشان تشکر نموده و بیان کردند: همه دستگاه های اجرایی استان، استاندار گلستان و وزیر نفت باید برای به سرانجام رساندن پتروشیمی گلستان حمایت کنند.

نماینده گرگان در مجلس شورای اسلامی:

نماینده مردم گرگان، حضور وزیر نفت و دکتر علی عسکری در پتروشیمی گلستان و پیگیری دولت و قوه قضاییه برای رفع مشکلات اجرایی طرح را را نشانه حمایت دولت و نظام جمهوری اسلامی از اجرای این طرح که سال‌ها بر زمین مانده بود، عنوان کرد.

دولت و حاکمیت حامی راه‌انداری پتروشیمی گلستان هستند. با تمام توان در مجلس برای تسریع در اجرای این پروژه تلاش می‌کنیم. نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، برطرف شدن موانع اجرای پتروشیمی گلستان بعد از حدود ۱۷ سال را نشانه حمایت دولت و ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران برای اجرایی شدن این طرح مهم عنوان کرد.

وی درنشستی که با مهندس یزدانی، مدیرعامل پتروشیمی گلستان، رئیس و مدیر اجرایی سایت داشت، تاکید کرد که  که با تمام قدرت پروژه را حمایت خواهد کرد.

 

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *